ידע אישי: אפיונים אישיים ותנאי למידה

עמוד:125

. 1 רשימת בקרה לבחינת תנאי למידה הקריאה ואני - באילו תנאי 'למידה אני מבין הכי סוב ? ? קריאה דמומה . ? קריאה קולית לעצמי . ? קריאה קולית בקבוצה קטנה . ? קריאה של מישהו אחר בפני . ? האזנה להקלטה . ? האזנה להקלטה ומעקב בו-זמני על ידי קריאה . ? דיון בחומר שקראתי . להלן דוגמה נוספת לרשימת בקרה אישית על מהות הקשיים , רשימה שיכולה לשמש בסיס לדיון אישי מעמיק . . 2 רשימת בקרה להעמקת המודעות העצמית אני מכיר את עצמי ואת ב'ליות הקריאה שלי ? לעיתים קרובות אני לא מבין את מה שקראתי כרגע . ? לעיתים קרובות אני לא זוכר את מה שקראתי כרגע . ? קשה לי עם מילים חדשות . ? אני מרגיש שאני צריך זמן נוסף כדי להשלים את הקריאה . ? אני מתעייף בקלות כשאני קורא . ? אני נוטה לאבד את מקום הקריאה . ? אני מדלג על מילים או על שורות .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר