מיומנויות הנדרשות להכוונה עצמית

עמוד:24

סרנה ולאו-סמיט סקרו מעל מאתיים מאמרים במגמה לאתר רשימה של התנהגויות , נושאים ומיומנויות הקשורות להכוונה עצמית . הן העריכו את התקיפות החברתית של רשימה זו וראיינו מתבגרים עם רמת הצלחה גבוהה , בינונית ונמוכה לגבי תפיסותיהם על הערכה עצמית , התמדה , לקיחת סיכונים , יכולת חברתית , הכוונה עצמית , ניהול עצמי , על יצירת רשת תמיכה , מיומנויות של שיתוף פעולה ועוד . החוקרות יצרו רשימה של שבע קבוצות של מיומנויות , החיוניות לדעתן להצלחה ולהכוונה עצמית . הטבלה הבאה מציגה את רשימת המיומנויות ומפרטת את המרכיבים של כל אחת מהן

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר