הקדמה

עמוד:11

תו רות ברצוני להודות לתלמידיי במכללה האקדמית לחינוך ע " ש קיי , שסייעו לי לפתח את תכניות מס"ע המוצגות בספר זה , לעמיתתי רונית ג י אנה-קשמון על קריאתה הביקורתית , התייחסותה החכמה וההזדמנויות הרבות לחשוב איתה על סינגור עצמי ומשמעותו בחייהם של אנשים עם מוגבלויות , לפרופ ' אלדעה ויצמן על הארותיה הבונות לגבי פרגמטיקה של שפה , לד"ר אילנה בן דרור על הערותיה המקדמות , לחברתי ד"ר נורית נתן על קריאתה המדוקדקת והערותיה החשובות , ואחרונים יקרים ואהובים : בעלי אלי , וילדיי גל , עדי וניר , שתמכו בי והתקדמו עימי צעד אחר צעד במסע הזה .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר