תוכן העניינים

עמוד:7

חוקי הבעה רגשית , שיח רגשי וויסות רגשי בתרבויות שונות 161 התקשרות ורגישות אימהית - במבט בין תרבותי 166 קונפליקטים ומריבות במבט בין תרבותי 168 ביישנות והתנהגות חברתית עצורה 173 שער ג : מה קרה לך היום בגן ? 175 פרק : 8 "פרח נתתי לנורית - " ... על יחסים חברתיים בין ילדים 177 מהי יכולת חברתית אצל ילדים קטנים ? 178 רמת המגעים החברתיים בין ילדים 179 איכות המגעים החברתיים 185 תוקפנות , קונפליקטים ומריבות בין ילדים 186 מגעים פרו חברתיים בין ילדים 198 ניצני ההתפתחות המוסרית 201 פרק : 9 "רוצה להיות חבר שלי - " ? החיים ביחד בקבוצה 205 הקבוצה כמעבדה חברתית אינטנסיבית ומאתגרת 205 סיכון או סיכוי : יכולת התמודדות עם אתגרים בחיי הקבוצה 208 " תרבות ילדים" 211 קשרי חברות 223 ילדים פופולריים , ילדים דחוים וילדים "בלתי נראים" 226 פרק : 10 גננות מעצבות יחסים חברתיים בין הילדים 234 " כל העולם במה" - הבמאית , השחקנים והקהל בגן 235 " להתערב או לא להתערב - זו השאלה" 236 מדוע מטפלות וגננות מחליטות לא להתערב ? 237 מתי גננות ומטפלות מחליטות בכל זאת להתערב ? 240 כיצד משפיעות התערבויות הגננת על התנהגות חברתית של ילדים ? 241 כיצד רצוי להתערב ולהגיב במצבים חברתיים בגן ? 244 מה משפיע על יכולתן של גננות לתמוך בהתפתחות הרגשית חברתית של הילדים ? 248

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר