תוכן העניינים

עמוד:9

הסיבה שלישית : חג ומועד כסיסואציה מכוננת 7 הות - מקרי בוחן 143 מבוא 144 פרק : 1 בהתהוות - מחזור הזמנים כמצע לשיח רב תרבותי 145 א . מבוא 145 ב . היחס לאחר 147 ג . גיבוש התוכנית "חג ומועד במסורת , בתנועה ובצליל" 154 . 1 רקע . 2 154 צרכי מערכת החינוך שעליהם בא הקורס לענות . 3 154 המשתתפים בקורס . 4 155 המסגרת הארגונית של התוכנית 158 ד . קווים לתוכנית הקורס . 1 161 השבת 161 . 2 יום הכיפורים . 3 169 סדר ט"ו בשבט . 4 171 מרוץ הלפיד . 5 176 פרויקט הסיום 177 ה . מתרבות לרנ תרנותיות . 1 179 שילוב "דוברי הערבית" בתוכנית 179 . 2 חובת לימודי יהדות . 3 182 מורכבות המאפיינים הדמוגרפיים של המשתתפים בקורס . 4 183 אבני דרך בהתפתחות שיח הזהות 187 פרק ז : קיום יהודי ישראלי : אוריינות יהודית 210 א . מבוא 210 ב . אוריינות יהודית 213 . 1 צמיחתן של קבוצות לימוד ושיח . 2 213 המשתתפים . 3 216 תחושה של שייכות . 4 220 התוודעות אל המורשת . 5 221 לטיבו של הדיאלוג עם המורשת . 6 230 אוריינות יהודית כמצע לשיח זהות בקבוצות צעירים . 7 236 אורינות יהודית וחגים 239

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר