תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן תוכן העניינים mq nui זז . 7 7 חלון חלון ראשון ראשון ; : הנחיית הנחיית מורים מורים כפרופסיה כפרופסיה :: מעגלים נוענלים בהת בהתפתחות 0 תרו 1 ת מקצועית מקצועית של של מנחה מנחה ;; כיצד כיצד ניתן ניתן לסתרו לסתת מומחיות םוכותיות אצל אצל מנחה מנחה 13 13 ?? חלון חלון שני שני : : תחנות תחנות ומשוכות ומשוכות כטלבים כשלבים בכניסה בכניסה להוראה להוראה ;; איך איך להצליח להצ ^ ח כהוראה בהוראה ולשרוד ולשרוד במערכת כמערכת 65 65 ?? חלון חלון שלישי שליש :: 1 מהשדה מהשדה לתכנון לתכנון ההנחיה ההנחיה :: תחנות תחנות כתהליכי בתהליכי הנחיה הנחיה ;; כיצד כיצד הופך הופך סקרה מקרה הנחיה הנחיה פרסי פרסי למסגרת למסגרת חשיבה חשיבה כוללת מללת על על הנחיה הנחיה של שלמורים מורים 103 103 ?? רולון חלון רביעי רביעי :: סיפורי סי 0 ורי הנחיה הנחיה ; : נרטיבים נרסיבים של של מנחים 0 ג 0 י 0 ככלי ככלי לחשיכה לחשיבה רפלקסיבית ר 0 לקטיכית ;; כיצד כיצד משרת משרת הנרםיכ הנרסיכ את את התפקוד התסקוד המקצועי המקצועי של של המנחה המנחה ושל ושל המורה המורה הסונהה המונחה 1 & 181 1 . „ ., ?? חלון חלון חםיו חמישי :: !! הנחיית הנחיית מ מורים 1 רים עולים עולים ;; מהם מהם התנאים התנאים המקדמים המקדמים 1 והתנאים התנאים המעכבים המעכבים את את שילובם שילובם המקצועי המקצ 1 עי של של מורים מורים עולים עולים בתרבות בתרבות בית בית הספר הס 0 ר הישראלי הישראלי 225 225 c ?? סגירת סנירת חלונות חלונות 1 ° > 243 1 245 245 ........................................ ...... 5 & + 5 5 נספח נספח ... 1 ופעילויות פעילויות 253 253 נספח נספח ; : 2 2 שאלונים שאלונים 270 270

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר