רשימת לוחות

עמוד:5

עמוד לוח 9-3 התפלגות התשובות להיגדים בתחום ההוגנות והשוויון בין סטודנטים בקריטריונים להערכה ( באחוזים ) 71 לוח 10-3 התפלגות תשובות המורים בדבר הוגנות ציוניהם ( באחוזים ) 72 לוח 1-4 תפיסת המורים את ציוניהם כקריטריון לרמת הסטודנט ולסינון לומדים - התפלגות ( באחוזים ) 81 לוח 2-4 התפלגות התשובות לשאלות בדבר קושי הקורס ( באחוזים ) 82 לוח 3 4 תשובות המורים לשאלה היפותטית בדבר רמת הדרישות , מספר המטלות ומורכבותן במסגרות אחרות של החינוך העל-תיכוני והגבוה - שכיחות ( באחוזים ) 83 לוח 4-4 תוצאות ניתוח גורמים לגבי מתן ציונים במכללה בהשוואה למסגרות אחרות - טעינות הפריטים 84 ( n = 149 ) לוח 5-4 התפלגות הסברי המורים לציונים כיתתיים גבוהים ולציונים כיתתיים נמוכים ( באחוזים ) 85 לוח 6-4 תוצאות ניתוח גורמים לגבי הסברי ציונים - טעינות הפריטים 20 ) ו 86 ( n = לוח 7-4 התפלגות תשובות המורים בנושא תפקידי המכללה בתהליכי מיון וסינון ( באחוזים ) 88 לוח 8-4 תוצאות ניתוח גורמים לגבי עמדות המרצה בדבר תפקיד המכללה - טעינות הפריטים 90 ( n = 165 ) לוח 9-4 התפלגות המורים לפי הכשרתם בהערכה ( באחוזים ) 92 ( 11 = 171 ) לוח 10-4 התפלגות תשובות המורים להיגדים בדבר שליטתם במתודות הערכה וביטחונם העצמי בה ( באחוזים ) 93 לוח 11-4 תוצאות ניתוח גורמים לגבי ההערכה העצמית של המורה כמעריך - טעינות הפריטים = 137 ) מ ) 96 לוח 1-5 ממוצעים של משתני העמדות בקבוצות מורים לפי סוג הקורס ( בסוגריים : מספר הנבדקים ) 103

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר