תוכן העניינים

עמוד:13

אריסטו " המדע החופשי " המבקש דעת לשמה 540 איבךח'לרון תועלתה של הפילוסופיה לידיעה המדעית וסכנותיה לאמונה הדתית 541 איבן ח ' לדון הקפדה יתרה מזיקה לתלמידים 542 איבן ח'לדון שיג ושיח ישיר עדיף על הרצאות עיוניות 542 מיכאל דה מונטיין חינוך האדם השלם : למידה פעילה , יצירת משמעות ושפיטה עצמאית 543 ז ' אן ז'אק רוסו טיפוח האותנטיות וחיסון מההשחתה החברתית 546 פרידריך ניטשה האמת של האישיות : על חשיפתו ויצירתו של העצמי המקורי 552 פרידריך ניטשה תרבות כתכלית לעצמה ותרבות כשפחת הכלכלה והפוליטיקה 555 פרידריך ניטשה תרבות , אוטונומיה ואותנטיות : על הדיאלקטיקה המשולשת של החינוך 557 פרידריך ניטשה מי שאינו פוסק להיות תלמיד למורהו , אינו גומל לו כראוי 559 פרידריך ניטשה חינוך איכותי וחינוך לכול הם תרתי דסתרי : בשבח אליטיזם תרבותי 560 ברטרנד ראסל חופש , משמעת ואהדה בחינוך 561 ג'ון דיואי החינוך כמנגנון הכרחי להמשכיות החיים 566 ג'ון דיואי החינוך בהבניה מחודשת של הניסיון 566 ג ' ון דיואי בית הספר כסביבה חינוכית נבחרת ומיוחדת 567 ג ' ון דיואי על חשיבותה של גמישות אינטלקטואלית ברכישת הרגלים חדשים 569 ג ' ון דיואי טיפוח גדילה טבעית בהווה במקום הכשרה לתפקודי העתיד 571 ג'ון דיואי הדמוקרטיה כשותפות באורח חיים שוויוני , חופשי ורב גוני 573 ג'ון דיואי על יצירת נטיות יסור שכליות ורגשיות כלפי ארם וטבע 5 7 5 ג'ון דיואי כל המטרות והערכים הרצויים בחינוך הם גופם מוסריים 576 ג ' ון דיואי המשכיות הניסיון כאמת מידה לגדילה חינוכית 577 ג ' ון דיואי חינוך מסורתי לעומת חינוך פרוגרסיבי 578 רשימת המקורווו 579

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר