תוכן העניינים

עמוד:8

שער שני גישות , דרכים ותהליכים לשיפור איכות בית הספר ומערכת החינוך 103 מחשבות אחדות על אודות הקשרים של למידה פוויה ולא פוויה 05 ן פרופ ' סימור סאראסון הכלא החינוכי החופשי : מטאפורות ודימויים 109 פרופ' דן ענבר מערכת השעות בבית הספר העל יסודי : בעיה בהגדרת תפקיד המורה 126 פרופ ' שלמה שרן בתי ספר מואצים - רקע , פילוסופיה ועקרונות 132 פרופ' הנרי לוין הצגת עמדות : נשירת תלמידים במערכת החינוך - התופעה וההתמודדות 144 ... מוטי בנאו , ציון בךכנען מסרים בלתי מילוליים כמשוב חלופי 151 ד"ר רפאל שנלר רבישיח : המחנך והמערך המסייע בבית הספר - יחסי גומלין 156 ד " ר משה ישראלאשוילי , בנימינה שילה , אביבה גרוס , אורית אלמוג הפרוייקט למחקר ולפיתוח גישות חדשות בתכנון לימודים 168 עדנה ענבר קהיליה לומדת חוקרת 178 לאה חנני וחיה קפלן מהפכת החינוך לתקשורת 183 פרופ' לן מסטרמן מודל התערבות לקידום מערכת החינוך בישוב שלם במבט מערכתי הוליסטי 191 ד " ר מירה קרניאלי הערכה ברמה הלאומית - לקחים מן הניסיון הבריטי 204 ד " ר קלייר בריסטוול

עמותת המורים לקידום ההוראה והחינוך ע"ר

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר