התוכן

עמוד:5

התוכן הקדמה למהדורה העברית / המחבר 7 — ספר ראשון : אמנות , חשיבה ומוח / גישה קוגניטיבית ליצירתיות 9 — . 1 התפתחות אמנותית של ילדים 11 — פרק א' — התחקות אחר המסתותן של היצירה האמנותית 11 — פרק ב' - הילד כאמן 16 — פרק ג' - תור הזהב של הציור 28 — פרק ד' — הילד הוא אבי המטאפורה 44 — פרק ה' — הולדת הדמיון הספרותי 54 — . 2 על חינוך ותקשורת : העברה של מידע 69 — פרק ו' - השפעת הטלוויזיה על הילדים ; מדרבנת או מעכבת ? 69 a . 3 שיאי היצירתיות 74 — פרק ז' — תהליך היצירה של מוצרט 74 — ביבליוגרפיה 85 — ססר שני : תבניות חשיבה / התיאוריה על האינטליגנציות המרובות 91 — . 1 הרקע 93 — פרק א' - על רעיון האינטליגנציות המרובות 93 — פרק ב' - ההשקפות המוקדמות על האינטליגנציה 102 — פרק ג' — הבסיס הביולוגי של האינטליגנציה 120 — פרק ד' — מהי אינטליגנציה 147 — . 2 התיאוריה 158 — פרק ה' — אינטליגנציה מוסיקאלית 158 — פרק ו' — אינטליגנציה מרחבית 187 — פרק ז' - ביקורת על תיאוריית האינטליגנציות המרובות 224 — הערות ביבליוגרפיות 245 —

ספרית פועלים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר