תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים פתח דבר 7 פרק א : ההוראה המותאמת והרקע לצמיחתה בישראל 9 ההוראה המותאמת מהי ? 9 הרקע לצמיחתה של ההוראה המותאמת במדינת ישראל 0 ו פרק ב : נקודות ציון בהתפתחות ההוראה המותאמת 13 1996-1973 - התקופה הראשונה - "ראשית הדרך : " מהתנסות ראשונית לניסוי , מחקר ופעולה - 13 1980-1973 א . טרום ניסוי 13 1975-1973 - ב . ניל"י - ניסוי למידה יחידנית : פיתוח , הפעלה ומחקר - 15 1980-1975 התקופה השנייה - מפרויקט ניסויי לפריסה רחבה במערכת החינוך 18 1987-1980 - הוראה יחידנית בבית הספר היסודי 18 התקופה השלישית - מהוראה יחידנית להוראה מותאמת ומבית הספר היסודי לחטיבת הביניים 20 1994-1987 - מהוראה יחידנית להוראה מותאמת 20 מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים 21 התקופה הרביעית - הזדמנויות חדשות ואתגרים נוספים 1994 - והלאה 23 העמקת הגישה המערכתית-יישובית - פרויקט 30 היישובים 23 שילוב טכנולוגיות המידע 24 הרחבת הפעילות לחטיבה העליונה 25 לסיכום 25 פרק ג : התפתחות ושינוי בכל אחד ממרכיביה המרכזיים של ההוראה המותאמת 26 . 1 פיתוח מערכות אבחון , התאמה ומעקב . 2 26 פיתוח חומרי לימוד ותכניות לימודים . 3 28 יישום טכנולוגיות בחינוך . 4 30 פיתוח אוטונומיה וחינוך חברתי - יחיד וחברה . 5 32 פיתוח ארגוני - כיתה , בית ספר ויישוב 35 . 6 פיתוח הסביבה הפיזית . 7 38 פיתוח דרכי הכשרה והשתלמויות . 8 39 פעולות מחקר והערכה 42 פרק ד : על הגורמים שמחוץ לפרויקט ובתוכו שאפשרו להוראה המותאמת להתקיים ולהעמיק 45 לסיכום 48 עם הפנים קדימה - ההוראה המותאמת לקראת המאה ה 48 21- מקורות 49

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר