תוכן העניינים

עמוד:6

0 רק ג י : קריאה ועוד קריאה ב 0 י 9 ור "בוטיק סיגי וחוס " מאת נורית זרח' 95 פשטות מורכבת 97 על הקריאה בסיפור ילדים אינטרטקסטואלי 99 קריאה ראשונה ; הסיפור כמעשייה 101 עוד לקריאה ראשונה : הסיפור ועכבישים במקרא ובאגדה 107 קריאה שנייה : הסיפור כסיפור פמיניסטי 111 הרחבת הקריאה השנייה : הסיפור ומעשיות פמיניסטיות 120 ספיידרמן 123 קריאה שלישית : יסודות פרודיים בסיפור 124 קריאה רביעית : הסיפור כסיפור ארספואטי 126 קריאה חמישית : לקרוא מחדש את המיתוס 129 החוט , הטווייה והאריגה במיתולוגיה היוונית 132 העכבישה כמייצגת האמנות 136 ולסקז : סיפורה של ארכנה במבט נוסף 142 קריאה שישית : הטווייה והאריגה בשירתה של זרחי למבוגרים 145 קריאה שביעית : סיפור אקסיסטנציאליסטי 148 קריאה שמינית ותשיעית : השפה החזותית ב " בוטיק סיגי וחוט" 150 תהליך קריאה לעומת תהליך חשיבה 154 פעילויות לסיפור "בוטיק סיגי וחוט " 9 155 רק ד : ' "מישהו 'לרוץ א'תו " מאת דוד גרוסמן 179 פואטיקה של קשרים חשופים 181 גרוסמן וספרות גיל ההתבגרות 186 " מישהו לרוץ איתו" - סיפור מסע למתבגרים ולמבוגרים 188 " מישהו לרוץ איתו" וספרי הארי פוטר : כיצד מתבגרים ומתגברים ? 198 הכותרת "מישהו לרוץ איתו " 201 שתי ריצות של דוד גרוסמן : "רץ " ( 1983 ) ו " מישהו לרוץ איתו" 202 ( 2000 )

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר