תוכן העניינים

עמוד:8

תרשים מס' : 12 . 4 כיוון ההתפתחות של קשרי הגומלין מספר-מאזין 205 תרשים מס ' : 13 . 1 רצף ההתפתחות בשימוש באמצעי " מיצוי תמטי " ו 22 תרשים מס ' : 13 . 2 רצף ההתפתחות בשימוש ב " אמצעי הבהרה" 225 תרשים מס ' : 14 . 1 השכיחות באחוזים של השימוש בכלל אמצעי ההערכה על פי המגדר בתוך כל קבוצת גיל 232 תרשים מס' : 14 . 2 המספר הממוצע של הפסוקיות הנרטיביות והאחוז שלהן מתוך כלל הפסוקיות בסיפורים על פי גיל ומגדר 233 תרשים מס ' : 15 . 1 מודל לסימון אינפורמציה משמעותית בסיפור 245 תרשים מס' : 15 . 2 מודל להשפעת המעורבות הבין-אישית על עיצוב המשמעות בסיפור 247 . תרשים מס' : 15 . 3 מודל להתארגנות אמצעי ההערכה באתרי התפקוד 248 תרשים מס' : 15 . 4 שכיחות השימוש בכלל אשכולות התפקוד של ההערכה על פי קבוצות הגיל 257

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר