תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים דן ענבר מבוא 9 לימור לבנת שרת החינוך , התרבות והספורט מיוזמה למציאות 12 שלמה דוברת התוכנית הלאומית לחינוך : חזון , עקרונות ועיקרי המלצות 14 מבט היסטורי על רפורמות בחינוך לארי קובן נקודת מבס בינלאומית והיסטורית על רפורמות חינוך לאומיות 22 יובל דרור רפורמות העבר במערכת החינוך הישראלית : מה אפשר ללמוד מן ההיסטוריה על דוח דוברת ? 35 היבטים חברתיים , כלכליים , משפטיים וערכיים חיים אדלר אורות וצללים בדוח דוברת : מבחן חינוכם של תלמידים יוצאי שכבות חברתיות חלשות 62 רות קל'נוב היבטים תקציביים בדוח דוברת 70 אליעזר שביד מה בין חינוך לאומי הומניסטי יהודי ל"כור היתוך 82 ? " אורית איכילוב הסוס הטרויאני של הגלובליזציה 88 דן גבתון חינוך כדין : היבטים משפטיים ומשמעויות משפטיות 104 היבטים פדגוגיים ופרופסיונליים בהוראה גד יאיר דן ענבר סטנדרטים להישגים בחינוך : אבני בוחן , אבני דרך או אבני ננף ? 130 דוד גורדון מטפורת המוצר ומטפורת השיחה : על סטנדרטים וסטנדרטיזציה 146

מכון ון ליר בירושלים

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר