תוכן העניינים

עמוד:13

. 6 החשש מפני בגידת הנציג והרצון להענישו . 7 272 מבעיותיהם של נציגים 273 א . תיאום האינטרסים 273 ב . התקשורת עם השולחים 273 ג . ההטרוגניות של השולחים 274 ד . תחושת ההזדהות 274 ה . הנציג כשעיר לעזאזל . 8 275 השלכות מעשיות 275 מקורות 277 ט . 1 ג » ש 1 ר 279 . 1 מדוע גישור ? 280 א . מתן הצדקה ולגיטימציה לוויתורים 280 ב . ההחלטה הסופית נשארת בידי הצדדים 281 ג . האפשרות לצמצם סיכונים 281 ד . היכולת לשנות את תפיסות הצדדים ולתת פירושים מקילים 281 ה . תיחום מסגרת המשבר ומתן פסק זמן 282 ו . צמצום המעורבות הרגשית 283 . 2 התערבות של מגשרים — האם היא ניטרלית תמיד ? . 3 283 יכולתם של מגשרים להפעיל לחצים על הצדדים . 4 285 הפנייה לגישור — האם היא רצונית תמיד ? . 5 287 הטיות בתהליך הגישור 289 א . מסגור מחשבתי 289 ב . ההתמכרות של המגשרים 290 ג . העדפותיהם של המגשרים . 6 292 פתרון יצירתי ? . 7 293 החיסכון הגלום בגישור — בזמן ובעלויות . 8 294 האם ניתן להתגבר על הקשיים ? 297 א . הקטגוריה הראשונה — תבנית המאפשרת למגשרים להתערב בתוצאות 298 ב . הקטגוריה השנייה — תבנית המשלבת בין בוררות לגישור , כאשר הבוררות קודמת לגישור 299

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר