תוכן העניינים

עמוד:6

. 4 השפעתם של רגשות ומצבי רוח חיוביים על מנהלי המשא ומתן עצמם . 5 49 השפעתם של רגשות ומצבי רוח חיוביים על יחסי הגומלין בין הצדדים במשא ומתן . 6 5 3 השפעתם של רגשות ומצבי רוח שליליים על מנהלי המשא ומתן עצמם 54 . 7 השפעתם של רגשות ומצבי רוח שליליים על יחסי הגומלין בין הצדדים במשא ומתן . 8 55 על הפן החיובי של רגשות שליליים . 9 57 "אפקט הפיצוי" . 10 58 על השימוש המניפולטיבי הטקטי ברגשות ובמצבי רוח . 11 59 השלכות מעשיות 60 מקורות 61 ר . היש סיבה "להתמכר . 1 65 ! " מלכודת ההתמכרות . 2 66 ההצדקה העצמית - הסברת תופעת ההתמכרות לפי תיאוריית הדיסוננס הקוגניטיבי . 3 68 הסברת תופעת ההתמכרות כתוצאה של הצורך בעקביות 69 . 4 הנטייה ליטול סיכונים במצבי הפסד — הסברת תופעת ההתמכרות לפי תורת הערך . 5 70 הסברת תופעת ההתמכרות כתוצאה של ביטחון עצמי מופרז . 6 71 .. ניהול משא ומתן בשם אחרים — הסברת תופעת ההתמכרות לפי תיאוריית "הנציג" . 7 71 מערכת הערכים — הסברת תופעת ההתמכרות בראי הבדלים תרבותיים . 8 71 צד שלישי במשא ומתן — הסברת תופעת ההתמכרות בראי החשש מפני התערבות של צד שלישי . 9 73 השלכות מעשיות 73 מקורות 74 ה . .. אבוי . אבוי למנצח למנצח — מדוע ? 77 78

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר