קלישר: השנה החמישית

עמוד:15

מ . רה דניאל נ' . 1972 חיה ועובדת כתל אביב . לימודים : םנרת המחלקה לעיצוב גר 0 י , בית הספר לעיצוב finer תל אביב ; לומדת לתואר שני בתכנית הרב תחומית כאמנויות , הפקולטה לאמנויות , אוניברסיטת תל אביב Wffi & Mm Mira Daniel Design Studies ; studies for an MA in the Multidisciplinary Program Department of Graphic Design , Vital - The Tel Aviv Center for B . 1972 . Lives and works in Tel Aviv . Studies : Graduate of the University of the Arts , Faculty of the Arts , Tel Aviv University " בעבודות אני משתמשת בחומרי 9 לס 0 יק מזדמנים . מתוך חומר חונק ודחוס זה נוצרו יצורים פגיעים המייצגים מצבים וכוחות אנושיים כסחורות ארוזות . שכבה ועוד שכבה נלחמים החומרים זה בזה כדי ליצור לכידות של דמות אחת . הן מנצנצות וזוהרות רק למראית עין . כשתיגמר הפנטזיה , יתגלה הכאב . " S" 3 »« 3 S » HS במב 0 ראשון עולה על הדעת אמנית המיצב הצרפתייה , אנ 0 מסאז'ה | N , ( Messager ) רק לרגע ק 0 ולא יותר . האובססיה של דניאל משתלטת על הצופה ככל שהוא ממשיך לשהות בחדר , מוקף ספק בבובות ספק בחיות הממולאות בחומר רך ועטופות בפלסטיק שקוף . הווריאציות על הדמויות מעוררות את הדמיון לכיוונים שונים . הכול בעין המתבונן . החדר משרה אווירה טוטאלית של מעין בובות-מפלצות-חיות , והאופן שבו הן מרחפות בגבהים שונים ובגוונים מתחלפים עשוי לעורר תחושת בלהה ואולי דווקא אווירת קרקס . תחושת הסמרטוטיות של האובייקטים משותפת לכל הגופים בחלל . תנועת הצל המתמהמהת שהם מטילים על הקירות , משווה לעבודה איכות מופלאה . Installation , 2005 single figure . They sparkle and shine only ostensibly . Once the materials fight one another to generate the cohesiveness of a and situations as packed commodities . Layer upon layer , the material spawns vulnerable creatures that represent human powers "In my works I use random plastic materials . This stifling , compressed " fantasy is over , the pain will be revealed . in the eyes of the beholder . The room conveys a total atmosphere the figures thrust the imagination in different directions . It is all material and wrapped in transparent plastic . The variations on what may seem as either dolls or animals stuffed with a soft takes over the viewer who remains in the room , surrounded by Annette Messager , but only for a split second . Daniel's obsession At first sight , the work calls to mind French installation artist , movement they cast on the walls lends the work a magical quality . shared by all the bodies in this space . The lingering shadow horror , or rather a circus atmosphere . The objects' raggedness is at different heights and in changing hues may invoke a sense of of apparent dolls-monsters-animals ; the way in which they hover

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר