|
עמוד:9
ג . מי מפחד מלחץ זמן ? 95 ו . לחץ זמן הנובע מעלות יחידת זמן . 2 95 לחץ זמן הנובע ממועד סופי 96 ( deadline ) ד . "החיפזון מהשטן" בתהליכי משא ומתן 00 ו פרק .. התקשורת והשפעותיה 05 ו א . המסרים ואופיים 07 ו ב . העברת המסרים או ערוצי התקשורת 09 ו ג . תקלות בתקשורת במשא ומתן ווו ,.. ההצפנה והפענוח ווו ד . המשוב ומשמעותו 113 פרק ז : אינטרסים ויעדים לוו א . אבחון האינטרסים 17 ו ב . על אינטרסים ויעדים 119 ג . הכרת האינטרסים של הצד האחר 120 ד . אינטרסים של מי עוד ? 122 ה . אינטרסים לטווח ארוך ואינטרסים לטווח קצר 123 ו . אינטרסים מוצהרים ואינטרסים חבויים 125 ז . אינטרסים אינסטרומנטליים ואינטרסים חברתיים 126 ח . הגמשת האינטרסים 126 ט . קביעת היעדים וסדרי העדיפויות . 1 128 קביעת היעדים ותוצאותיהם . 2 128 יעדים אתגריים - סגולה להצלחה ? . 3 132 קביעת סדרי העדיפויות 136 פרק ח : מקורות הכוח במשא ומתן 141 א . למשמעות המונח כוח 141 ב . הגדרת הכוח במשא ומתן 143 ג . כוח אובייקטיבי וכוח נתפס 144 ד . מקורות כוח במשא ומתן . 1 145 מקורות כוח חיצוניים למשא ומתן 147 ( א ) אמצעים כלכליים 147
|
|