תוכן העניינים

עמוד:3

תוכן העניינים מבוא 5 אידיאולוגיות ויישומיהן במוסדות חינוך יעקב עירם , רבקה גלובמן 7 חל ק ראשון : רקע פילוסופי היסטורי לשיטות ההוראה 29 פרק - 1 בין אידיאולוגיות החינוך ובין שיטות ההוראה בבית הספר הישראלי מראשיתו ועד קום המדינה צבי לם 31 פרק - 2 התערערות מבני היסוד של החינוך המודרני רוני אבירם 47 חל ק שני : שיטות ההוראה בכיתה ובמוסד החינוכי 81 פרק - 3 הוראה מותאמת - התפתחות ושינוי : מפרויקט ניסויי להעמקה ומיסוד : 1999-1973 רלי בריקנר , טובה רון 83 פרק - 4 ההוראה המשקמת : התיאוריה והשיטה בהתפתחותן עודד שרמה אילה קמון 129 פרק - 5 למידה שיתופית בישראל : היבטים היסטוריים , תרבותיים וחינוכיים רחל הרץ לזרוביץ , תמר צלניקר 167 פרק - 6 התפתחותה של גישת הלמידה הפעילה : מהכיתה אל המוסד , מתנועה מוגדרת למדיניות כוללת רבקה גלובמן , מזל כספי 197 פרק - 7 התפתחותן של שיטות ההוראה בגני הילדים בישראל - חמישים שנה נחמה ניר יניב 247 פרק - 8 מן הגן הפתוח אל הגן הפעיל גדעון לוין 277 חל ק שלישי : התפתחויות בתחומי הלמידה בבית הספר 289 פרק - 9 שיטת הנושאים , האינטגרציה בתכנון הלימודים ומיקוד הלמידה אברהם כהן 291 פרק - 10 התפתחות השיטות להוראת הקריאה בעמים ובישראל - לקראת קיבעון או ראייה חרשה מרים גיליס , רחל שיף 341

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר