|
עמוד:9
9 מנגנון הקשב וחשיבותו לתהליך ההידברות ������������������������������� 481 הדילמה בין מיקוד הקשב בגירוי אחד ובין הצורך לקלוט בטווח קצר של זמן גירויים ומסרים רבים הרלוונטיים לתהליך ההידברות �������� 483 סיכום ביניים ������������������������������������������������������������������������ 485 תרשים זרימה המתאר את יחסי הגומלין בין התקשורת הבין אישית לתקשורת התוך אישית בתהליך הידברות אפקטיבי מהפריזמה של מנחה ההידברות ������������������������������������������������������������������� 485 תרגול וחיזוק יכולות רגשיות ומנטליות לשם העמקת יכולת הקשב, הריכוז, הקליטה והסנכרון בין התקשורת הבין אישית לתקשורת התוך אישית ������������������������������������������������������������������������ 487 כלים ותרגולים שיטתיים וקבועים ללא קשר למועדי הידברות ספציפיים ���������������������������������������������������������������������������� 487 מסגרות הידברות עקרונות בייזום ובהקמת מסגרות הידברות ����������������������������� 501 סדר יום למסגרות ההידברות ����������������������������������������������� 505 סוגי צרכים אישיים ומערכתיים המקבלים מענה באמצעות מסגרות הידברות �������������������������������������������������������������������������� 508 פרמטרים ושיקולים העומדים בבסיס בנייתן של מסגרות ההידברות ������������������������������������������������������������������������ 512 מסגרות הידברות במקומות עבודה ���������������������������������������� 516 פגישת עבודה בין מנהל לעובד, בין מנהל בכיר למנהל זוטר וכדומה ������������������������������������������������������������������������������� 516 ישיבת צוות מחלקתית וכן ישיבות מנהלים לפי רמת ניהול ����������� 517 ישיבות תכנון ����������������������������������������������������������������������� 520 הערכת עובדים ��������������������������������������������������������������������� 522 מפגשי הידברות מסוג אד הוק — מהותם וחשיבותם ��������������������� 524 ריאיון לקבלת עובדים חדשים ������������������������������������������������� 526 הכשרה תוך כדי עבודה ( In service training ) ��������������������������� 531
|
|