|
עמוד:7
7 אינטרסים מכשילים ומקדמים הידברות ������������������������������������� 186 רצון ומוטיבציה להצמחת מערכות חברתיות כמו משפחות וארגוני עבודה �������������������������������������������������������������������������������� 192 מאבקי כוח על תשומת לב והתייחסות של משתתפי הידברות אחרים ����������������������������������������������������������������������������������������� 194 ערכים כמקדמים ובולמים הידברות ������������������������������������������ 198 תכונות אישיות המאיצות ובולמות את תהליך ההידברות �������������� 202 מוקד שליטה חיצוני לעומת מוקד שליטה פנימי ������������������������� 211 הגורמים שנדונו בפרק זה משפיעים בו זמנית על איכות ההידברות 215 המסר הכפול כבולם ומדרדר את איכות ההידברות ���������������������� 216 חינוך להידברות ���������������������������������������������������������������� 224 החשיבות העצומה שבהקנייה שיטתית של מיומנויות, ידע, כלים וערכים להידברות אפקטיבית �������������������������������������������������� 224 אם נושא ההידברות חשוב, מדוע אין לימודים והכשרה שיטתית להידברות ? �������������������������������������������������������������������������� 225 מצב ההכשרה הפורמלית להידברות כיום בבתי הספר ובמוסדות להשכלה גבוהה �������������������������������������������������������������������� 231 מצב ההכשרה הבלתי פורמלית להידברות כיום �������������������������� 236 חינוך מתוכנן ושיטתי להידברות לאורך החיים ��������������������������� 239 לימוד ותרגול תורת ההידברות במערכות החינוך הפורמלי ������������ 239 לימודי הידברות במוסדות להשכלה גבוהה ולהכשרה מקצועית באוניברסיטאות, במכללות ובמכונים למיניהם ���������������������������� 247 הכשרה בלתי פורמלית להידברות לאורך מעגל החיים ����������������� 251 חינוך שיטתי להידברות יעצים אפקטים פסיכותרפויטיים בעבודה החינוכית ����������������������������������������������������������������������������� 257
|
|