|
עמוד:11
/ והופעת מוסדות חינוך המבוססים על תפיסות החינוך החדש, מחוץ לתנועה הקיבוצית . בתחום זה צעד בית הספר הקיבוצי את צעדיו הראשונים בשנות העשרים . צוות מחנכיו, שהיו ערים להתרחשויות החינוכיות בסביבתם, הושפעו מהם רבות, אך סללו, כאמור, נתיבות ייחודיות שהלמו את מציאות החיים בחברה שיתופית ארץישראלית . י ^ * . . J . י . י י י . י , ' * י . * . . . . . 1, > ז * * . ■ ■ . ; " ' ' 'f יי ■ ■ v; > ךי . ' < י\ : ^ ■■ ^ r T . : : ■ < , ^ . ; ■' . "יי "■, v ■ . . < ' . י,; . ^ ; "■■ . . > ■ ^ ;; . . ;' ^ < vv' rr" ? r . ■ : . < : : r : ! 4 י י ;, . ■ . t ■ . 'y 'C > ■' : * ■ ' ידי , ג , : י : . ^ : ! י 1י; . v v "■ : ■ : W . 4 * ' . ^ ■, י ף_ ■ f ■ V■■ ■ r . ■ * 'י . י' ■ 1 ^ 'י ' ^ IV'" . "יי * 'י ■ י * ■ ' . ■; ' ^ : . ■ י * י . ■ > 1 ;,', י " ^ . " * ' . * . . : * * * . ל : 'י ■'♦ : י ■ < ■ ■ יי : ■ . ; . י : ;ץ ' וו
|
|