|
עמוד:8
תהליך האיוש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104 מגרש הקידומים הוא משחק עם שופט אחד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 מה אפשר ללמוד על מנהיגות מבניית גיבורי תרבות ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115 פרק חמישי : הפסאדה ומחיר העוצמה 117 ביטויים של הפסאדה במפקדה הבכירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122 חידת הפסאדה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126 המתח שבין מפקד לקצין מטה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127 גישות להתמודדות עם חידת הפסאדה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 132 מה אפשר ללמוד על מנהיגות בסוגיית הפסאדה ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 141 פרק שישי : תהליכי שינוי ארגוניים 145 הובלת שינוי ארגוני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150 הנעת מהלכים רחבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159 מה אפשר ללמוד מאלופים על הובלת תהליכי שינוי רחבים ? . . . . . . . . . . . . . . 164 פרק שביעי : מנהיגות וניהול — סקירה קצרה של תיאוריה ומחקר 167 מנהיגות בכירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 168 מאפייני סביבת העבודה של מנהלים בכירים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 172 מתודולוגיית המחקר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 175 מה אפשר ללמוד על מנהיגות בכירה מפרק זה ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 סיכום : אלופים וניהול בכיר בארגונים אחרים 179 מחשבות אחרונות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 186 שלמי תודה 189 נספח : שפה צבאית, דרגות, יחידות וקיצורים 191 קריאה נוספת 193
|
|