תוכן העניינים

עמוד:4

פרק : 13 מסעות בדמיון : מהפתעה להבנה 172 .............................................. פרק : 14 האזנה למקומם של הלומדים כבסיס ליצירת תקשורת בכיתה ................................................................................................. 190 פרק : 15 תהליכי אי - ודאות כבסיס ללמידה ............................................. 209 פרק : 16 מומחיות והבנה : על קפיצות חשיבתיות המחוללות שינוי ניכר בתפיסה ............................................................................. 228 שער חמישי : סוד הקסם - הדמיון והחלום 257 ................................................... הקדמה .................................................................................................... 259 פרק : 17 תחושה של קסם 261 ....................................................................... פרק : 18 הדמיון והחלום .......................................................................... 271 תם ולא נשלם : תובנות ומחשבות על אומנות ההוראה בסוף המסע החשיבתי ....................................................................................... 277 נספח : יישום עקרונות המסע החשיבתי והלמידה הדינמית בהוראת נושאים לימודיים ...................................................................................... 283 רשימת מקורות ............................................................................................ 299 תקציר באנגלית 308 ...........................................................................................

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר