מבוא

עמוד:14

שיחות וראיונות עם מורים ומורות , ארגן את הרגשות והתובנות שלהם בקטגוריות רלוונטיות באשר הם קולות אותנטיים מן השטח . הרבגוניות , כפי שכבר ברור אחרי קריאת מבוא זה , אינה רק במהות הגישה החינוכית המועדפת להוראה הפרטנית , אלא גם בקשת הכותבים והנושאים שהזדמנו לספר שלפניכם . אין מורשת דיסציפלינרית המאחדת את הכותבים ואף על פי שלכולנו זיקה לענייני חינוך והכשרת מורים , אנו נבדלים מאוד בתחומי העיסוק המקצועיים . המשותף לנו , ואנו מזמינים אתכם הקוראים לחבור אלינו , הוא ההתמסרות לאתגר הטמון במימוש יכולותיהם הגלויות והכמוסות של התלמידים באמצעות הוראה פרטנית . לגישתנו , אין מוותרים על שום תלמיד או תלמידה ומכאן התעקשותנו שהרבגוני הוא הסטנדרטי החדש . מקורות דרסלר , מ ' וסלע , ל ' ( . ( 2010 אאוריקה . 4 – 2 , 29 תמיר , י ' ( . ( 2015 מי מפחד משוויון : על חינוך וחברה בישראל . תל אביב : ידיעות ספרים .

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר