תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים מבוא ..................................................................................................... 7 שער ראשון : ההוראה הפרטנית כנדבך מרכזי בחינוך ההומניסטי ובפדגוגיה מיטבית נמרוד אלוני | גישה הומניסטית ודיאלוגית כעמדת מוצא להוראה הפרטנית ........................................................................ 17 קובי גוטרמן | ניצב פרו שׂ על היחיד והגדודים : הוראה מיטבית מבוססת תיאוריה ופרקטיקה 25 ...................................................... ענת ברגול - שקד | הקול / הכול בקשר : יחסי אנוש משמעותיים בקשרי הוראה - למידה כחמצן רגשי ומוטיבציוני למורים ולתלמידים 39 .................................................................................. ציפי ליבמן | הוראה לקראת הבנה - נקודת המבט הקונסטרוקטיביסטית ................................................................. 50 שער שני : הוראה פרטנית במרחב הבית ספרי גילת טרבלסי | הגיונותיה של ההוראה הפרטנית בבית הספר 61 ..... בתיה צור | עיקרים ודרכים בפיתוח כישורי שפה 72 ........................ גילת טרבלסי | הוראה מותאמת : בניית עמודי התווך להוראה המאפשרת מענה מיטבי לשונות בין לומדים ולמגוון סגנונות למידה 86 ......................................................................................... אילת סימן טוב וענת ברגול - שקד | השיחה האישית ככלי לחיזוק משאבים התורמים לרווחה נפשית ולחוויות הצלחה של הסטודנט ............................................................................... 94 דובי וייס | הוראה פרטנית בסביבת למידה משולבת תקשוב ..... 103 אירית כהן נר - גאון | דיון מבוסס טיעון בקבוצה הקטנה 112 ............

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר