תוכן העניינים

עמוד:6

נעמי סרוקה לב החינוך - אהבה : תפיסת עולמי לאור ניסיוני כמחנכת וכמורה 101 ...... דני לסרי החינוך כדיאלוג ................................................................................. 105 תומר פרסיקו חינוך בין חומר לרוח , בין חוק לצחוק ................................................ 112 עצמיות עדנה אולמן - מרגלית משמעות החיים וחיים משמעותיים ................................................... 123 זהבית גרוס מהות החינוך - יצירת זיקה בין האדם לאלוהיו .................................. 133 רחאב עבד אלחלים נקודת האור – להצית את הניצוץ שבאדם .......................................... 141 שלמה בק ואף על פי כן , חינוך אחר ................................................................... 148 מארי קופטי חינוך לאהבת האדם 158 .......................................................................... ציפי מרחיים מרחב למידה פעיל ............................................................................ 166 נפתלי רוטנברג תרבות יוצרת תרבות - דמוקרטיזציה של הידע וחופש הפרשנות .......................................... 169 ערכים ניר מיכאלי חינוך לאוטופיה – אידאולוגיה חינוכית של תיקון חברתי ................... 185 נמרוד אלוני מוטיבציה , אוריינטציה ומשמעות המשמעות בחינוך ובהוראה 196 ......... רון מרגולין ההבחנה בין המצוי לראוי ועתיד החינוך ההומניסטי בבתי הספר התיכוניים 207 ......................................................................

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר