תוכן העניינים

עמוד:8

טבלה : 20 תרומת הכלים האורייניים השונים לרמת האוריינות של הילד בגן ( מקדמי רגרסיה מתוקננים ) 79 ............................................................................. טבלה : 21 תרומת הכלים האורייניים השונים לרמת האוריינות של הילד בכיתה א ( מקדמי רגרסיה מתוקננים ) 80 ............................................................. רשימת תרשימים תרשים : 1 מערכת השערות המחקר 37 ............................................................... תרשים : 2 אינטראקציה של רמת האוריינות של הבית ושל רמת ההרחבה של האם למבחן קאופמן הפכים בלשון הכתובה בגן ....................................... 81 תרשים : 3 אינטראקציה של מיצב חברתי - כלכלי , של רמת האוריינות של הבית ושל רמת ההרחבה של האם למודעות פונולוגית לצליל פותח ולצליל סוגר 82 ................................................................................................... תרשים : 4 אינטראקציה של מיצב חברתי - כלכלי , של רמת האוריינות של הבית ושל רמת ההרחבה של האם למודעות לקשר צליל - אות בגן 83 ................. תרשים : 5 אינטראקציה של מיצב חברתי - כלכלי , של רמת אוריינות הבית ושל רמת ההרחבה של האם והכרת שמות האותיות בגן ........................ 84 תרשים : 6 אינטראקציה של רמת האוריינות של הבית ושל המיצב החברתי - כלכלי למודעות הפונולוגית לצליל פותח ולצליל סוגר בכיתה א 85 ..... תרשים : 7 אינטראקציה של רמת ההרחבה של האם ושל המיצב החברתי - כלכלי ומספר המילים שהילד קרא בכיתה א .................................... 86

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר