תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים פתח דבר : אופקים חדשים או אופקים חשוכים - על חשיבותו של חינוך לאמנות ............................................................ 9 מבוא .................................................................................................. 13 שער ראשון : מדוע חינוך לאמנות ? מבט עיוני ומעשי הערך האתי של החינוך האסתטי / שי פרוגל ...................................... 25 לחם ושעשועים : מדיניות משרד החינוך ביחס ללימודי אמנויות / דורית ברחנא לורנד ............................................................ 55 הגולם קם על יוצרו : ריבוי מבחני ההישגים במערכת החינוך והשפעותיו על הוראת מקצועות האמנות / מיכל לוי - קרן ............ 91 שער שני : מהפכה מהחצר – אמנות פלסטית במרחב הבית ספרי אמנות הרעיון : בית הספר כקמפוס תרבותי / עמי שטייניץ 99 ................ דיון במרחב בית הספר כאתר חזותי / סיגל ברקאי 118 ........................... שער שלישי : בין אמנות ( art ) לאומנות ( – ( craft חינוך לאמנות בעידן טכנולוגי מגמות וחינוך בשדה העיצוב : לקראת אסתטיקה אזרחית שיתופית / מיכל פופובסקי ............................................................... 147 עיצוב כתרבות : סוגי שיח בדיון הביקורתי בעיצוב המקומי כתשתית להעמקת ההוראה / מלכה בן פשט סומין 172 .......................... שני אופנים ללימוד אופנה : הצעה לפדגוגיה חדשה / אורנה בן - מאיר ................................................................................. 192

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר