תוכן העניינים

עמוד:10

לוח מספר : 41 תיאור הממצאים העיקריים ................................................................................... 86 לוח מספר : 42 מדדי מרכז ופיזור של זהותם המקצועית של המדריכים ........................................... 102 לוח מספר : 43 מבחן t לבדיקת ההבדלים בין מדריכים למורים בזהות המקצועית ............................. 103 לוח מספר : 44 ממוצעים וסטיות תקן לגבי אי מימוש עצמי שנמצאה מובהקת סטטיסטית 118 ................. לוח מספר : 45 ממוצעים וסטיות תקן של שלוש קבוצות ותק לגבי מרכבי הזהות המקצועית שנמצאו מובהקים סטטיסטית .................................. 120 לוח מספר : 46 תוצאות ניתוחי post hoc לבדיקת מקור ההבדלים בין שלוש קבוצות הוותק לגבי מרכיבי הזהות המקצועית 120 .......................................................................... לוח מספר : 47 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים באופק חדש 121 ................................................ לוח מספר : 48 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון התשישות הנפשית על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים באופק חדש 121 ................................................ לוח מספר : 49 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים באופק חדש 121 ................................................ לוח מספר : 50 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון דה - פרסונליזציה על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים שאינם באופק חדש ...................................... 122 לוח מספר : 51 תיאור כללי של תוצאות הרגרסיות לניבוי שחיקה על פי זהות מקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית האופק החדש ובקרב מורים שאינם משתתפים בה 122 .................... לוח מספר : 52 ניתוח ANCOVA לבדיקת הבדלים בזהות מקצועית בין מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה ובין מורים שאינם משתתפים בתכנית 131 .... לוח מספר : 53 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 132 לוח מספר : 54 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים שלא משתתפים בתכנית עוז לתמורה 133 .............. לוח מספר : 55 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 133 לוח מספר : 57 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 134 לוח מספר : 58 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 134 לוח מספר : 59 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 134 לוח מספר : 60 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 135 לוח מספר : 61 תיאור כללי של תוצאות הרגרסיות לניבוי שחיקה על פי זהות מקצועית בקרב מורים המשתתפים בעוז לתמורה ומורים שאינם משתתפים בתכנית 135 ................ לוח מספר : 62 ממוצעים , סטיות תקן ומבחן t לבחינת ההבדלים בין מורים בבתי ספר ניסויים ולא ניסויים 148 ...........................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר