תוכן העניינים

עמוד:9

לוח מספר : 21 ממוצעים , סטיות תקן ומבחן t לבדיקת ההבדלים בין מחנכות ומורות בגורמי הזהות המקצועית ובציון הזהות המקצועית הכולל 65 ....................................... לוח מספר : 22 ממוצעים , סטיות תקן ומבחן t לבדיקת ההבדלים בין מחנכים ומורים בגורמי השחיקה ובציון השחיקה הכולל 66 .................................... לוח מספר : 23 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור תשישות נפשית על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מחנכות 68 ............................................... לוח מספר : 24 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור תשישות נפשית על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות 68 ................................................. לוח מספר : 25 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מחנכות 68 ............................................... לוח מספר : 26 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות 69 ................................................. לוח מספר : 27 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור דה - פרסונליזציה על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מחנכות 69 ............................................... לוח מספר : 28 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור דה - פרסונליזציה על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות 69 ................................................. לוח מספר : 29 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מחנכות 70 ............................................... לוח מספר : 30 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות 70 ................................................. לוח מספר : 31 הממצאים העיקריים של הרגרסיות בצעדים בקרב שתי קבוצות המדגם 70 ....................... לוח מספר : 32 ממוצעים , סטיות תקן ומבחן t לבדיקת ההבדלים בין מורות ובין מורות בחינוך המיוחד בגורמי הזהות המקצועית ובציון הזהות המקצועית הכולל 81 ....................................... לוח מספר : 33 ממוצעים , סטיות תקן ומבחן t לבדיקת ההבדלים בין מורות ובין מורות בחינוך המיוחד בגורמי השחיקה ובציון השחיקה הכולל 82 ................................................................ לוח מספר : 34 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות חינוך הרגיל 83 ............................... לוח מספר : 35 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות בחינוך מיוחד 84 ............................. לוח מספר : 36 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור תשישות נפשית על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות בחינוך הרגיל 84 ............................. לוח מספר : 37 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור תשישות נפשית על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות בחינוך מיוחד 84 ............................. לוח מספר : 38 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות בחינוך הרגיל 85 ............................. לוח מספר : 39 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות בחינוך מיוחד 85 ............................. לוח מספר : 40 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור דה - פרסונליזציה על פי גורמי הזהות המקצועית ושנות הוותק בקרב מורות בחינוך מיוחד 85 .............................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר