תוכן העניינים

עמוד:6

הבדלים בין מחנכות למורות מקצועיות בקשר שבין זהות מקצועית לשחיקה .................................. 73 זהות מקצועית ושחיקה בקרב מורות בבתי ספר של חינוך מיוחד ומורות בבתי ספר רגילים 77 ... שחיקה של מורים בחינוך מיוחד ........................................................................................... 77 שיטה .................................................................................................................................. 81 תוצאות ............................................................................................................................... 81 ציון השחיקה הכולל ........................................................................................................... 83 תשישות נפשית 84 ................................................................................................................ אי מימוש עצמי ................................................................................................................. 84 דה - פרסונליזציה 85 .............................................................................................................. דיון .................................................................................................................................... 86 זהות מקצועית .................................................................................................................. 86 שחיקה ............................................................................................................................ 87 הקשר בין זהות מקצועית לשחיקה ........................................................................................ 88 זהות מקצועית של מדריכים במרכז יישוג לנוער בסיכון גבוה 93 ........................................... נוער במצבי סיכון 93 ............................................................................................................. נשירה 94 ............................................................................................................................ דתיות וסטייה חברתית 95 ....................................................................................................... זהות האני של נוער בסיכון .................................................................................................. 96 דתל " שיות 96 ....................................................................................................................... שיטה .................................................................................................................................. 98 תוצאות ............................................................................................................................... 98 רקע אישי ........................................................................................................................ 99 עמדות כלפי הזולה 99 ............................................................................................................ מהות הזולה 101 ................................................................................................................... מהות המוזיקה בזולה 101 ....................................................................................................... מהות המעגל בזולה .......................................................................................................... 101 מה רוצים לשפר / לשנות בזולה ? 101 ......................................................................................... זהות מקצועית ................................................................................................................ 102 סיכום ............................................................................................................................... 110 שחיקה וזהות מקצועית בקרב מורים המשתתפים באופק חדש ומורים שאינם משתתפים באופק חדש 113 ................................................................................... תכנית אופק חדש 113 ............................................................................................................ רפורמות בחינוך 115 ............................................................................................................. שיטה ................................................................................................................................ 117 תוצאות ............................................................................................................................. 118 דיון .............................................................................................................................. 122 זהות מקצועית ושחיקה בקרב מורים המשתתפים בתכנית " עוז לתמורה" ומורים שאינם משתתפים בתכנית ............................................................................... 127 תכנית " עוז לתמורה " ....................................................................................................... 127 שיטה ................................................................................................................................ 130 תוצאות ............................................................................................................................. 130 הקשר שבין זהות מקצועית לשחיקה .................................................................................... 132 ציון השחיקה הכולל ......................................................................................................... 132 תשישות נפשית 133 .............................................................................................................. אי מימוש עצמי ............................................................................................................... 134 דה - פרסונליזציה 134 ............................................................................................................. דיון .................................................................................................................................. 136 זהות מקצועית ................................................................................................................ 136 שחיקה .......................................................................................................................... 136

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר