4. עיקרי מורה אנכי - אפיוני ספירות תנועה - מרכבת חיים; מפתח ליסודות ההכרה

עמוד:148

יפותחו תכניות חינוך ולימוד לתפיסת המציאות על פי עיקרי מורה אנכי - אפיוני מחוללי ספירות התנועה - מרכבת חיים ; מדדי איכות חיים חדשים לחיי היחיד והקהילה , המושתתים אחר מקדמים בני מעקב דינמי , המייצגים את שיעור השיפור באיכות החיים ומשכה ; דרכי מעקב אחר מקדמי " אושר - עצב " ו " הנאה - כאב " ביחיד ובקהילה ; יפותחו מדדי חברה דינמיים המבקרים את ערכי השוויון , החירות , החופש והסולידריות החברתית , הבריאות , הסיעוד , הדיור , החינוך , התרבות , הסובלנות , התמיכה , השיתוף והשתתפות בעזרה לקהילות אחרות . כל זאת תוך שיתוף ורגישות לשינויים הרוחשים בקהילה והסביבה ושמירת איזונם ההדדי , בהיותנו שותפים פועלים בטבע הטובע הרוחש בהוויה . המציאות מאפשרת את דרך - משך החיים עם פחות חרדה ופחד , תוך רצף ותדירות גדולה יותר של חוויות שמחה ואושר . אנחנו יחד , משמע אנכי קיים כמרכבת חיים ממשית , חי רוחש בהוויה רואה ומתייחס לשני כאנכי , כ " אחד ממנו " , באורה של אותה השמש הלוטף כאן עכשיו את עלי הסיגלון . " יש חדש תחת השמש הכל הוא שנוי הכל הוא חרות הוא חדש אפשרי עכשו " 187 לקהלת , להרקליטוס ולרמב "ם 187 י ' עתי , משלי חצר הנזיר עם כיפה זהובה , קשב לשירה , תל - אביב – יפו , , 2015 שיר כו .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר