תודות

עמוד:13

תודות אני חבה תודה לאנשים רבים . ראשית , למרשה ב . סיגל , מנחת הדיסרטציה שלי במחלקה ללימודי המופע באוניברסיטת ניו – יורק , ולשאר חברי הוועדה : לין גרפולה , ברברה קירשנבלט – גימבלט , פגי פילן וריצ ’ רד שכנר . לרוברט קרנדן , סוזן פוסטר , פטר ילביץ ’ , דבורה ג ’ ואיט וסוזן מנינג , שקראו את טיוטת הספר בקפידה רבה . להנס גומברכט , איימי קוריץ ’ וביל וורת ’ ן , שתרמו עצות מועילות לחלק מהפרקים . לרקדניות – דנקן לורי בלילאב , ג ’ וליה לוין והורטנס קולוריס ( שהשאילה לי ברוב נדיבות את הקלטות הווידאו שלה ) , למרגרטה מיצ ’ ל , היסטוריונית דנקן , לארנולד רוד , חוקר גורדון קרייג , ולסלמה לנדן אודום , חוקרת אמיל ז ’ק דלקרוז . לחוקרות המחול ברברה ברקר ודבורה ג ’ ואיט , על עזרתן באיתור צילומים . לחברים שתרמו ברוב נדיבות את כישורי התרגום שלהם : נדה דואני , ג ’ודי סבסטה ויורגן שטרק . לעוזרות המחקר קמי בולסון , קריסטיה אוסבורן וקטי טאב . לספרנים , לארכיברים ולמנהלים שסייעו לי , בהם מדלין ניקולס , מוניקה מוזלי , ריטה ולדרון , ריצ ’ רד באק והיידי שטוק , אוסף המחול של הספרייה העירונית של ניו – יורק לאמנויות הבמה ; ג ’ ון קירפטריק , קן קרייבן , פט פוקס ומליסה מילר , המכון לחקר מדעי הרוח על שם הארי רנסום , אוניברסיטת טקסס שבאוסטין ; קלייר הדסון , מוזיאון התיאטרון במוזיאון ויקטוריה ואלברט ; ורנה קרטיס , מרי אייסון ואוולין אוברמילר , ספריית הקונגרס ; ויקי וולף , ספריית

הוצאת אסיה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר