תוכן העניינים

עמוד:9

תוכן העניינים הקדמה / אנדי הרגריבס ...................................................................... 11 מבוא : כן , אנחנו יכולים ( ללמוד זה מזה ) 19 ........................................... חשיפה לצפון .......................................................................... 20 הדוגמה הפינית 23 ....................................................................... ללמוד זה מזה 28 ......................................................................... מבנה הספר ............................................................................. 33 פרק : 1 החלום הפיני : שוויון הזדמנויות בחינוך 37 ................................. פינלנד אחרי מלחמת העולם השנייה 38 ...................................... לקראת חינוך בסיסי חובק - כול ................................................ 42 לידתו של בית הספר החדש .................................................... 48 הרחבת החטיבה העליונה ........................................................ 52 שיפור ההישגים החינוכיים ...................................................... 56 עידן של שינויים חינוכיים ........................................................ 62 מערכת החינוך הפינית ב - 70 ............................................... 2011 פרק : 2 הפרדוקס הפיני : פחות זה יותר .............................................. 75 מפריפריה למרכז העניינים ...................................................... 76 רמת ההשכלה בקרב האוכלוסייה הבוגרת ............................... 77 שוויון והוגנות בתוצאות ולא רק בהזדמנויות .......................... 79 איכות הלמידה ......................................................................... 85 עלויות החינוך ומקורות מימונו ............................................... 95 פרדוקסים בחינוך הפיני ........................................................ 100 פרק : 3 היתרון הפיני : המורים .......................................................... 113 תרבות ההוראה ..................................................................... 113 בחירה בהוראה ...................................................................... 117 הכשרת מורים אקדמית ......................................................... 123 מורים כחוקרים ..................................................................... 131 פיתוח מקצועי ....................................................................... 134

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר