תוכן העניינים

עמוד:6

אבי ורשבסקי - עדיין אליס : על הבנה במרחב הבית ספרי ובמרחב הווירטואלי 176 ......................................................................... אמנון כרמון - מהוראה לשם הבנה לחינוך להבנת העולם ................ 181 שער שלישי : ללמד להבין בתחומי הדעת יהושע מטיאש - על הבנה היסטורית ואתגריה החינוכיים ( היסטוריה ) ....................................................................................... 197 אסתר יוגב - המודל הביקורתי ( היסטוריה ) ...................................... 216 משה שנר - להבין את שאינו ניתן להבנה ( היסטוריה ) ...................... 224 עמרי הרצוג ועודד וולקשטיין - התווך מחולל המטמורפוזה ( ספרות ) ............................................................................................ 236 יעל דקל וערן צלגוב - ליהנות מהשיחה ולהתבונן בנוף ( ספרות ) ..... 244 מירי שליסל - ממדי ההבנה ( תנ " ך ) ................................................... 249 גדעון עפרת - חידת הספניקס , או : פתרון התשבץ הלבן ( אמנות ) 256 .... אורית פרנקו - בשבח חוסר ההבנה ( פילוסופיה ) .............................. 260 אורן ארגז - חינוך להבנה עצמית ( חינוך קונטמפלטיבי ) 271 .................. אנה ספרד - לראות את הלא קיים ( מתמטיקה ) ................................ 276 רון אהרוני - הקומות הסמויות של המתמטיקה ( מתמטיקה ) 282 ........... זאב קרקובר - אומרים הבנה יש בעולם , מה זאת הבנה ? ( פיזיקה ) 288 ... אהוד לם - מגוון ומקריות ( ביולוגיה ) ................................................ 302 רוני לידור - בגוף אנחנו מבינים ( חינוך גופני ) ................................... 307 הנרי אונגר - פדגוגיה קולנועית בעידן הנאו - אנאלפביתים ( קולנוע ) ........................................................................................... 315 תמי קציר - מילה אחר מילה ( הבנת הנקרא ) 325 .................................... המשתתפים בספר 330 ..................................................................................... מפתח מושגים ושמות ................................................................................ 332 תקציר באנגלית 340 .........................................................................................

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר