תוכן העניינים

עמוד:3

תוכן העניינים פתח דבר / יורם הרפז 5 ............................................................................................ ראשית / עוזי מלמד 7 ............................................................................................... שער ראשון : המהפכה הדיגיטלית והשפעתה על החברה ועל החינוך המהפכה הדיגיטלית והשפעתה על החברה / עוזי מלמד ..................................... 13 השפעות המהפכה הדיגיטלית על החינוך / עוזי מלמד ........................................ 30 אסטרטגיות הוראה במאה ה - / 21 עוזי מלמד ...................................................... 43 שער שני : למידה חד - סטרית למידה חד - סטרית ומאפייניה / עוזי מלמד ........................................................... 55 הלוח החכם ( האינטראקטיבי ) / עוזי מלמד .......................................................... 58 למידה מרחוק / עוזי מלמד .................................................................................. 64 למידה מותאמת אישית / אולז ' ן גולדשטיין וציפי זלקוביץ 77 .................................. עצמי למידה / עוזי מלמד .................................................................................... 97 שער שלישי : למידה אוטונומית למידה אוטונומית ומאפיינה / עוזי מלמד ........................................................... 107 למידה מידענית / עוזי מלמד ............................................................................. 112 למידת חקר בעידן הדיגיטלי / אלונה פורקוש - ברוך 125 ........................................... הפדגוגיה של PBL ודרישות המאה ה - / 21 שרמן רוזנפלד ................................. 150 שער רביעי : למידה שיתופית למידה שיתופית בעידן הדיגיטלי / מירי שינפלד 187 ................................................ למידה והוראה בסביבה של רשתות חברתיות / אולז ' ן גולדשטיין ...................... 217 שילוב סביבות ויקי בהוראה ובלמידה / יהודה פלד ואולז ' ן גולדשטיין 244 .............. יומני רשת ( בלוגים ) בבתי הספר / עמי סלנט ..................................................... 260 למידה באמצעות הדמיה ומשחקי מחשב – סקר ספרות / ניצה ולדמן ............... 273

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר