תוכן העניינים

עמוד:4

תוכן העניינים מבוא ............................................................................................................... 7 פרק : 1 רקע תאורטי ...................................................................................... 11 מאפייני הוויסות העצמי בלמידה 11 .................................................................... הדגשים שונים בתהליך הוויסות ............................................................ 12 אסטרטגיות קוגנטיביות , מטה - קוגנטיביות ומוטיבציוניות בתהליך הוויסות 16 ................................................................................... השפעה הדדית בין תהליכי ויסות עצמי לבין מוטיבציה והצלחה בלמידה ................................................................................................. 17 כתיבה : תהליכים וקשיים 18 ............................................................................... תפיסות שונות של תהליך הכתיבה ........................................................ 20 גישות בהוראת הכתיבה ......................................................................... 22 תהליכים של ויסות עצמי בכתיבה .................................................................. 23 ויסות עצמי כאמצעי לקידום הכתיבה .................................................... 25 דרכי הוראה לעידוד ויסות עצמי בכתיבה 27 .............................................. השפעת הסביבה הלימודית על ויסות עצמי בכתיבה ............................... 29 סיכום הפרק 31 .................................................................................................. פרק : 2 תהליכי ויסות ואסטרטגיות להבעה בכתב 32 ......................................... אסטרטגיות למידה , ויסות עצמי בלמידה וידע מטה - קוגניטיבי 32 ....................... אסטרטגיות למידה ................................................................................ 32 ויסות עצמי בלמידה .............................................................................. 33 ידע מטה - קוגניטיבי 34 .............................................................................. הפעלת תהליכי ויסות ואסטרטגיות בשלבים השונים של תהליך הכתיבה ........ 35 שלב התכנון : תהליכי תכנון ואסטרטגיות המתבצעות לפני הכתיבה ........................................................................................ 36 שלב התרגום : תהליכי פיקוח ואסטרטגיות המתבצעות תוך כדי הכתיבה .......................................................................................... 37 שלב השכתוב : תהליכי הערכה ואסטרטגיות המתבצעות בסיום הכתיבה 37 ...................................................................................... תהליכי ויסות כלליים 38 ...........................................................................

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר