תוכן העניינים

עמוד:8

שער תשיעי : השער השבתאי פרק עשירי : כריזמה שבתאית ומיסיוניזם . . . . . . . . . 185 כשלון הגורואיזם הביצועי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 188 הכריזמה הגורואית ומיסיונריות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 190 " עשה לך רב " כריזמתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 192 . 1 האם כריזמה עוברת בירושה ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 194 . 2 האם כריזמה ניתנת לתכנון ולביום ? . . . . . . . . . . . . . . . . 195 מה בין שבתאות לחסידות ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 195 חזרה ל " מואביות " דיאלוגית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 197 שער עשירי : השער ל " עמך - עמי" פרק אחד עשר : " עמך - עולמי " במרחב האוניברסלי . . 201 הערה מקדימה על גיור חברתי ופליטי רעב כיום . . . . . . . . 201 . 1 כת המקויה היפנית והסובלנות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 203 . 2 הצגת הפסיון של ישו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 . 3 הדמוקרטיה בין שבעים פנים לשבעים פסלים . . . . . . . . 205 לסיכום הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 206 . 1 המונותאיזם ועגל הזהב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 . 2 הגיור כ " דיג " והמיסיון כ " ציד " . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 208 שער אחד עשר : השער לזעקה בשער פרק שנים עשר : אפילוג אישי . . . . . . . . . . . . . . . . . . 213 ה " ערב רב " כגרי שער . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 215 הזמנה לטקס " הסיום - יישום " ללימודי ה " מואביות " . . . . . . 217 ערבות מואב כמטפורה ל " עזב " ז " ( ערבים זה בזה ) . . . . . . 220

הוצאת ראובן מס בע"מ, ירושלים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר