תוכן העניינים

עמוד:6

פרק | 3 שפה , ייצוג , מציאות ............................................................................... 117 " המדיום הוא המסר " – אילוצי הטכנולוגיה והטקסט ................................... 119 כל מדיום והחדשות שלו .............................................................................. 121 פעילויות על פי מושגי המפתח : שפה , ייצוג , מציאות ................................... 138 פרק | 4 מפיקים וקהלים ..................................................................................... 151 מפיקים ......................................................................................................... 152 הזירה הפוליטית והתקשורתית ................................................................... 154 קהלים .......................................................................................................... 173 כיצד מתגבשים קהלי המדיה ? ..................................................................... 178 עולמם הפוליטי - תקשורתי של צעירים בישראל / ניר רסיסי ........................ 184 פעילויות על פי תפיסת המפתח : מפיקים וקהלים ........................................ 190 פרק | 5 מסרים וערכים ....................................................................................... 203 המדיה כמוסד חברתי ................................................................................... 205 השיח התקשורתי ........................................................................................ 210 השפעות המדיה על דעת הקהל ................................................................... 218 פעילויות על פי תפיסת המפתח : מסרים וערכים .......................................... 229 פרק | 6 ״חושבים אקטואליה״ ............................................................................. 239 חשיבה ביקורתית ו״חינוך החשיבה״ ............................................................. 241 חינוך לחשיבה ביקורתית ביחס למדיה ......................................................... 245 פרק | 7 אוריינות תקשורת במבט - על ................................................................. 251 נספחים .............................................................................................................. 257 נספח : 1 גישות תאורטיות : מדיה , קהל , חברה .............................................. 257 נספח : 2 הצעות לעבודה עם המודל לאוריינות מדיה ................................... 269 נספח : 3 דוגמאות למערכי הוראה - אקטואליה בסדרות ובצילומי עיתונות וטלוויזיה ..................................................................................................... 281 נספח : 4 הוראת האקטואליה בהקשר של תכנית הלימודים ........................ 290 רשימת מקורות .................................................................................................. 293 תקציר באנגלית .................................................................................................. 318

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר