תוכן העניינים

עמוד:5

תוכן העניינים כרך ב : קולם של בני הנוער וסוגיות מעולמם של עובדים בשדה החינוכי -טיפולי מבוא / עמנואל גרופר , שלמה רומי , מירב סלקובסקי ...................................................... 7 שער רביעי : בעיני המתבונן : תיאור מנקודת מבטם של מתבגרים במצבי סיכון ומצוקה ״פליטים בעל כורחם״ : מעברים , אי - שייכות , כאב ואובדן בחייהם של בוגרי השמות חוץ - ביתיות / ענת פסטה - שוברט .................................................................................... 17 תרומת הקשר עם ההורים להסתגלותם של ילדים במוסדות קלט חירום / יעקב ב׳ יבלון .................................................................................................................... 40 דפוסי חיפוש עזרה של נוער במצבי סיכון לפי המודל ' איום על הערך העצמי ' / זאב קאים ........................................................................................................................ 59 בעיני המתבונן : הערכת כשירות חברתית של ילדים בסיכון בעיני הילדים עצמם , צוותי בתי הספר , צוותי המועדוניות וחונכים אישיים / גילה זלכה .................................... 85 דפוסי שימוש של בני נוער בסיכון בתקשורת מתווכת מחשב ( CMC ) לצורך תמיכה חברתית בין - אישית / דוד פסיג ...................................................................................... 114 שער חמישי : דרכי התערבות בעבודה חינוכית - טיפולית עם מתבגרים במצבי סיכון ויחסי גומלין עם שותפי תפקיד עבודה קבוצתית עם הורים יוצאי חבר העמים : מניעה של התנהגויות סיכון בקרב מתבגרים שהם בני הדור השני לעלייה / ליאת יכניץ ' ...................................................... 145 השפעת התכנית " מורשת יהדות אתיופיה " על זהות תרבותית , עמדות תרבות והסתגלות לימודית וחברתית בקרב בני נוער יוצאי אתיופיה בחינוך הפנימייתי / בליינש יצחק - מקונן , אביגיל ינון ..................................................................................... 163 תרומתן של הגישה האקזיסטנציאליסטית ושל הגישה האינטרסובייקטיבית להגדרת ההתערבות החינוכית - טיפולית / חנה חימי ................................................................... 193 דמיון ביצירה : שילוב דמיון מודרך בטיפול באמנות עבור בני נוער במצבי סיכון / דליה מאיר ...................................................................................................................... 213

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר