תוכן עניינים

עמוד:7

ב . המתח בין מזרח למערב ............................................................ 143 ג . המתח בין שינוי להמשכיות ....................................................... 145 ד . המתח בין היחיד לחברה ........................................................... 146 ה . המתח בין גבריות לנשיות ......................................................... 148 פרק חמישי : דמויות מורים בקומדיות טלוויזיוניות ................................ 151 תחנות בהופעתם של מורים בטלוויזיה הישראלית ........................... 151 ניתוח חברתי של הומור .................................................................... 155 זירות של עמימות מגדרית ................................................................ 159 קורפוס הקומדיות הטלוויזיוניות ששימש לחקר דמויות המורים ..... 161 מאפיינים חיצוניים של הטקסט הבידורי ..................................... 164 אפיונים לשוניים של הטקסט הבידורי ......................................... 167 היבטים מקצועיים של הדמויות .................................................. 171 אפיונים מגדריים של הדמויות ..................................................... 177 סיכום ודיון : משמעות דמותן של המורות המחופשות ................. 182 פרק שישי : מורים בחדשות העיתונות .................................................... 187 גורמים המשפיעים על בניין החדשות ............................................... 188 סדר היום של חדשות החינוך לאורך שנותיה של מדינת ישראל ....... 193 הופעת מורים בחדשות - הקשרים , שכיחות ובולטות ................... 200 סיכום : הידיעה הטיפוסית על מורים בחדשות .............................. 206 " על גב הילדים " – ניתוח מגדרי של סיקור שביתות המורים בעיתונות הישראלית ......................................................................... 207 שביתות בתקשורת ....................................................................... 207 מסגור ונרטיב ............................................................................... 208 ממצאים : הנרטיב ודרכי המסגור בסיקור העיתונאי על שביתות המורים ...................................................................... 210 היבטים של מגדר בסיקור העיתונאי של שביתות מורים .............. 224 סיכום : דפוסי הסיקור העיתונאי של שביתת המורים .................... 229 פרק שביעי : שביתת - 2007 שינוי בשיח הציבורי ................................... 232 שלבים בסיקור השביתה ................................................................... 232 הכפשת יושב ראש הארגון כנקודת פתיחה של הסיקור העיתונאי .... 232 הבחנה בין ראשי האיגודים לבין המורים השובתים ....................... 234

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר