פתח דבר / לאה קוזמינסקי

עמוד:7

כלומר מחקר שיערוך צוות המשתף גם את הסטודנטים עם ליקויי הלמידה , וכך הם יהפכו לשותפים מלאים בתכנון המחקר , בביצועו , בניתוח הממצאים והמשגתם ואף בהפצת התובנות . בדרך זו יהיו תהליכי ההעצמה מקיפים ויכללו את כל השותפים להצלחת הפעילות של מרכז התמיכה . לסיום , אבקש לבטא את הערכתי הרבה לעורכי הספר ארנה שמר , יונה רוזנפלד , אורית דהן ואריאלה דניאל - הלוינג , שקיבלו על עצמם להשמיע את חוויות ההצלחה ולהמשיג את עקרונות הפעולה של צוות מרכזי התמיכה לסטודנטים עם ליקויי למידה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל .

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר