תוכן העניינים

עמוד:3

תוכן העניינים פתח דבר | העורכות ............................................................................................ 5 שער ראשון : להיות טיוטור - מנחה של חברי סגל אקדמי בהכשרת מורים פרק : 1 טיוטור ? מנטור ? חונך ? מנחה ? בירור מושגי | גלעדה אבישר ............. 13 פרק : 2 " כמנצח על תזמורת " - הטיוטור בבית הספר ללימודי התמחות מקצועית | רבקה רייכנברג ורחל שגיא ........................................................... 29 פרק : 3 ממדריך של מדריכים למומחה מקצועי - התפתחות תפיסת תפקיד הטיוטור | לורן ארדריך ................................................................................... 52 פרק : 4 מודלים מנטליים של הוראה - למידה בקרב מנחים בבית הספר להתמחות מקצועית | מרים מבורך ................................................................. 70 שער שני : מסע לאורך הנתיבה המקצועית של הטיוטור -מנחה פרק : 5 " אנחנו עמוד השדרה של ההתמחות " - זהות מקצועית של טיוטורים | נעמי וינר - לוי .................................................................................................. 91 פרק : 6 ״להבנות את הפנטהאוז״ - אבני דרך בהתפתחות הזהות המקצועית של טיוטוריות | נורית דביר ........................................................................... 110 פרק : 7 " הזמן הנכון לנגן את הצליל " - הטיוטור כאימפרוביזטור | בלהה בשן ..................................................................................................... 142 פרק : 8 " כמו טיפה " - על תפקיד הטיוטור בעיני טיוטורים מתחילים | אסנת רובין ................................................................................................... 163 פרק : 9 יומן מסע - בנבכי ההנחיה של טיוטורית מתחילה | בתיה צור .......... 180 שער שלישי : להיות טיוטור - מנחה בחברה רב -תרבותית פרק : 10 הדיאלוג בחברה רב - תרבותית | נורית דביר ואביבה כהן ................. 199 פרק : 11 תפקיד הטיוטור בקבוצה רב - תרבותית - מרחב היצירה המשותפת | נורית דביר ואביבה כהן ................................................................................. 206

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר