מבוא

עמוד:9

דוקטורט – האחת של פנינה שביט ) , 2007 ממחברות ספר זה ( , והאחרת של יונת יבזורי ) . ) 2010 בשתיהן הוכחה יעילותה של התכנית לטיפוח איכות החיים של לומדים עם צרכים מיוחדים . פתיחה : חוויה פרטית בלתי מובחנת , סובייקטיבית , מודעות אישית דיפוזית דיון : בידוד המרכיבים של החוויה הפרטית , הגדרת מושגים , הוראת ביצועים ונורמות חברתיות שיחה פתוחה : חזרה על החוויה הפרטית , העלאת תגובות אישיות , התייחסות ביקורתית לעצמי ולאחרים , העלאת משאלות והצעות לחזרה על החוויה בתוך הכנסת שינויים . מודעות אישית דיפוזית תוצר : הפעלת אמות מידה שגובשו במפגשים בשיפוט מצבי חיים ובבחירה בין חלופות דיון חוזר : הפקת לקחים מהחזרה על החוויה , גיבוש תפיסת עולם אוטונומית ומערכת קדימויות ( " מה חשוב יותר ומה חשוב פחות " ) על סמך מודעות אישית התנסות חוזרת : חזרה על החוויה בתוך הפעלת השינויים שהוצעו , פיתוח תובנה עצמית ומודעות חברתית , תרבותית ונורמטיבית תרשים : 1 המחשה חזותית של השלבים במעגל ההפנמה

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר