תוכן עניינים

עמוד:10

דפוסי קנייה של מעורבות נמוכה / 289 קנייה שבשגרה / 289 קנייה אקראית / 291 קניית מגוון / 291 קניית דחף / 293 אסטרטגיות שיווק של מעורבות נמוכה / 296 מפת 296 / FCB התאמת תמהיל השיווק למצב המעורבות / 297 שינוי מצב המעורבות / 299 ממעורבות נמוכה למעורבות גבוהה / 299 ממעורבות גבוהה למעורבות נמוכה / 302 סיכום / 306 שאלות לחזרה / 307 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 309 הפניות ביבליוגרפיות / 315 רשימת בעלי זכויות היוצרים / 323 כרך שלישי הצרכן בסביבתו פרק - 9 פילוח השוק פרק - 10 תרבות הצרכן נספחים מפתח חברות מפתח אישים מפתח העניינים

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר