תוכן עניינים

עמוד:11

כרך שני החלטות קנייה II פרק - 5 שכנוע הצרכן תהליכי שכנוע המקור המסר המקבל פרק - 6 קנייה מהערכת חלופות להחלטות קנייה תמריצים תחבולות מכירה פרק - 7 התנהגות אחרי קנייה מבוא דיסוננס בעקבות קנייה השימוש במוצר סיפוק הצרכן תלונות הצרכן ההיפטרות מהמוצר נאמנות הצרכן פרק - 8 התנהגות הצרכן במעורבות נמוכה מבוא מעורבות מהי ? יסודות פסיכולוגיים של התנהגות הצרכן במעורבות נמוכה קיצורי דרך בהחלטות קנייה של מעורבות נמוכה דפוסי קנייה של מעורבות נמוכה אסטרטגיות שיווק של מעורבות נמוכה

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר