תוכן עניינים

עמוד:9

פרק - 3 הקנייה השקולה : חיפוש מידע קנייה שקולה מהי ? / 121 תהליך הקנייה השקולה / 123 חיפוש מידע / 125 חיפוש פנימי / 125 מהו עולם הידע של הצרכן ? / 125 סוגי ידע / 125 אופני הייצוג של הידע / 127 מערכת הזיכרון / 128 זיכרון לזמן קצר / 129 זיכרון לזמן ארוך / 131 המערכת הסמנטית / 131 תסריט הפעולה / 137 הדימוי / 138 חיזוק הזיכרון / 140 זיכרון יוצר / 143 היסקים / 145 סכמות / 146 מדידת הידע של הצרכן / 149 היכר והיזכרות / 149 מפות תפיסה / 150 ניתוח דיוקן / 150 מפת תפיסה לפי תכונות / 152 מפת שיפוטי דמיון / 153 ידע הצרכן ופעולת השיווק / 156 פילוח השוק / 156 מיצוב / 159 דרכי הפרסומת / 161 חיפוש פנימי – סיכום / 162 חיפוש חיצוני / 163 חיפוש חיצוני מהו ? / 164 ממדי החיפוש החיצוני / 164 גורמי החיפוש החיצוני / 165 תפיסת הסיכון / 166 עלות החיפוש / 169 מאפיינים אישיים והתנהגות החיפוש / 173 ידע קודם / 173 מאפייני אישיות / 177 גורמי השפעה סביבתיים / 178 מקורות המידע / 178 מקורות מסחריים / 180 פרסומת / 180 מידע בנקודת הקנייה / 189 מכירה אישית / 192 מקורות לא מסחריים / 192 מקורות ציבוריים / 192 מקורות אישיים / 194 התנהגות החיפוש וניהול השיווק / 195 החיפוש כבסיס לפילוח / 196 מקורות המידע בתהליך החלטת הקנייה / 200 מקורות המידע לאורך חיי המוצר / 201 חיפוש חיצוני – סיכום / 202 אירוע מסכם ‑ חיפוש מידע כאתגר שיווקי : הקשר שבין רופאים לחברות תרופות / 203 שאלות לאירוע / 213 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 214 הפניות ביבליוגרפיות / 220

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר