מקורות

עמוד:130

שוקד , מ׳ ( . ( 1999 זהות אתנית ומעמדן של נשים ערביות בעיר ישראלית . בתוך : מ׳ שוקד ודשן , ש׳ ( עורכים ) , החוויה הבין - תרבותית : מקראה באנתרופולוגיה ( עמ׳ . ( 229 - 230 תל - אביב : שוקן . שי , ש׳ ( . ( 2003 פתח דיבור . בתוך : ש׳ , שי ונ׳ , ציון ( עורכים ) , חינוך וצדק חברתי בישראל , על שוויון הזדמנויות בחינוך . ירושלים : המרכז לצדק חברתי ודמוקרטיה ע״ש יעקב חזן ומכון ון ליר . שילד , ג׳ , שלייר , א׳ , פרוינד , ט׳ ואסולין , מ׳ ( . ( 1998 מחר _ 98 בראי הערכה תשנ״ז . ירושלים : משרד החינוך התרבות והספורט , גף הערכה ומדידה . שיקלי , א׳ ( ח״ת ) . חינוך יהודי במרחב החילוני לשם מה ? טקסונומיה של גישות אפשריות . בתוך מכון שכטר למדעי היהדות . נדלה מ - http : // www . schecter . ac . il / bima . asp ? id = 57 שמש , א׳ ( . ( 2005 אתגר הרב - תרבותיות בקידום נוער _ מחקר . בתוך א׳ שמש ( עורך ) , מניתוק לשילוב , חוברת מס׳ 13 ( עמ׳ . ( 9 - 49 ירושלים : משרד החינוך . מינהל חברה ונוער _ תחום קידום נוער . שפירא , א׳ ( . ( 2012 יהדות וישראליות _ מבט היסטורי . נדלה מ - http : // textologia . net / ? p = 8810 שריד , א׳ ( . ( 2012 חינוך לאתיקה ומוסר על פי תכנית הלימודים בישראל . סקירה מוזמנת כחומר רקע לעבודת ועדת מחקר מתווה דרך : הצעה לארגון לימודים מחודש , ירושלים : האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים , היזמה למחקר יישומי בחינוך . http : // education . academy . ac . il שרף , מ׳ ומייזלס , ע׳ ( . ( 2005 הסמכות ההורית והקשר בינה לבין תפקוד רגשי , חברתי והתנהגותי בבית הספר . חיפה : אוניברסיטת חיפה .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר