תוכן העניינים

עמוד:6

פרק שביעי האימפריה מכה שנית 281 7 . 1 מבוא 283 7 . 2 להציל את הקולנוע האמריקני 284 7 . 2 . 1 " הוליווד "החדשה 284 7 . 2 . 2 " הוליווד החדשה "החדשה 285 7 . 3 להציל את האימפריה האמריקנית 291 7 . 3 . 1 טראומת הגרעין של האימפריה 291 7 . 3 . 2 שפילברג וטראומת האימפריה 295 7 . 3 . 3 " המלחמה "הטובה והזיכרון הקולקטיבי האמריקני 297 7 . 4 הזיכרון שלא היה 303 ה" 7 . 4 . 1 "טעויות בסרט 303 7 . 4 . 2 ההצלה שלא הייתה 305 פרק שמיני בתוך הפנטזיה של אחרים 311 8 . 1 מבוא 313 8 . 2 טראומה אישית וקולקטיבית בסרט האחות" "בטי 314 8 . 2 . 1 הטראומה האישית של בטי 314 8 . 2 . 2 טראומות הגרעין בסרט 315 8 . 3 פנטזיה ופוליטיקת הזהויות בסרט האחות" "בטי 321 8 . 3 . 1 תפקידי הפנטזיה בחיי הדמויות 321 8 . 3 . 2 המשמעות החברתית של הפנטזיות 326 8 . 4 המלודרמה 328 8 . 4 . 1 מהי מלודרמה ? 329 8 . 4 . 2 אופרת הסבון סיבה" "לאהוב כמלודרמה 334 8 . 4 . 3 יחס הדמויות למלודרמה בסרט האחות" "בטי 336 8 . 5 טראומה , פנטזיה ומלודרמה כאדפטיביים לכלכלה החדשה 340 פרק תשיעי זיכרון פרוסתטי 347 9 . 1 מבוא 349 9 . 2 מהי הטראומה בסרט ממנטו" 351 ? " 9 . 3 פנטזיית הפילם נואר 354 9 . 4 זיכרון פרוסתטי 356 9 . 5 טראומה וחברת הבקרה 362 ביבליוגרפיה נבחרת 367 רשימת בעלי זכויות היוצרים 371 מפתח 373

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר